11 Şubat 2009 Çarşamba

Eski Gökhan


Kayseri'de gol kralı olduğu sezon en beğendiğim özelliği şutlarıydı Gökhan'ın. Hele topla hareketli iken, beklenmedik anda, örneklerine genelde Premier Lig'de rastladığımız şutları tabiri caizse mest ederdi beni. Geçen yıl yaşadığı sakatlık ve Tolunay Hocayla olan sorunları yüzünden önceki yılki performansını sergileyememişti.

Bizde de sezonun ilk yarısında ligde attığı 7 gole rağmen, verilen 6 Milyon 250 Bin Euro bonservis sebebiyle fayda/maliyet analizi severler tarafından performansı beğenilmiyordu.

Fenerbahçe maçı öncesi devre arasının ona çok iyi yaradığını, idmanlarda, hazırlık maçlarında, her yerde yüzünün güldüğünü, performansının artacağını öngörmüştüm. Fenerbahçe maçında benim beklediğim çıkışı skor olarak yapamasa da önce Ankaraspor maçında akıl ve yetenek dolu bir gol attı, ardından bu akşam Fildişi Sahili kalesine füze yolladı.


Bizim ex, Fildişi Sahili'nin hali hazırdaki hocası General Vaha da basın toplantısında Gökhan için ayrı paragraf açıp takımında en çok onu görmek istediğini söylemişti.

Benim izlemekten zevk aldığım Gökhan, ondan beklediğim tarzda gollerine verdiği arayı bitirdi. Kalan 15 lig maçında bu golleri daha çok izleyeceğimizi düşünüyorum.

Ha bitirmeden, şu muhteşem golü atan oyuncunun maçtan tek bir kare fotoğrafını başta federasyonun internet sitesi olmak üzere hiç bir internet sitesinde görememek de çok manidar. 5 kare Servet, 2 kare Caner Erkin, 1 kare Arda, bunlar kafi.

Hiç yorum yok: