13 Şubat 2009 Cuma

Gitarınla Bize Bir Ses Verebilsen

Onları hep ya formalarıyla ya da eşofmanlarıyla gördük. Beynimize hep yeşil zemin üzerinde krampon giymiş haldeki görüntüleri kazınmıştır. Hep sahada ne yaptıklarıyla ilgileniriz. Her yıl milyonlarca lira kazanan, tutkunu olduğumuz formanın başarısı için mücadele eden, bir çok taraftar için idol olan bu isimlerin futbol dışında ne yaptıklarıyla ya ilgilenmedik, ya da ilgilendirilmedik.

Trabzonspor dergisinin Ocak sayısında küçük bir haberde Arjantin'li Colman'ın müzik ve gitar merakından bahsediyordu. Trabzonspor Dergisi'nin yönetiminin kulüp bünyesine alındığını öğrendiğimden konuyla ilgili bir e-mail göndermiştim yeni dergi editörüne.

Kulüp dergisindeki futbolcu röportajlarının daha çok sosyal ortamlarında yapılması gerektiğini, hep formayla gördüğümüz, topa vuran futbolcuların, bildiğimiz hikayelerinin dışında, bilmediğimiz özelliklerinin ortaya çıkartılmasının okuyucu açısından daha iyi olacağını belirtmiştim.


Bu ayki dergiden Colman'ın müzik merakını, dövmelerinin anlamını, yerel içecekleri Mate'nin tarifini, çocuğu Mateo'yla ilgili duygularını öğrendim. Farklı bir tat oldu benim için. Röportajı okuyunca, Colman'ın Avni Aker'de şampiyonluk kutlamalarında, Güney Amerika ezgileriyle en sevdiği şarkıları çalıp bizi coşturduğu sahneyi düşündüm. Sahi, ne de güzel olurdu.

Not: Şubat sayısındaki Colman röportajının kerameti bende değil. Ben bir taraftar olarak sadece fikrimi belirtmiştim. Böyle önerileri dikkate alan bir ekibin dergi yönetimine getirilmesini kendi adıma çok sevindirici buldum. Bu tarz farklı tatlar dergiye olan ilgiyi artıracaktır. Önerimi dikkate alıp röportajı yapan Serdal Şahin'e kendi adıma teşekkür ederim.


Hiç yorum yok: