8 Şubat 2009 Pazar

Ümit Aktan

En son ne zaman bir maçı radyodan dinledim hatırlamıyorum. Ümit Aktan'ı da en son ne zaman dinlediğimi hatırlamıyorum. Saolsun kendisi bir maçı insana en güzel şekilde dinletebilecek yılların spikeridir. Maç anlatırken söyledikleri, kullandığı tabirler, betimlemelerden bir mizah kitabını doldurabilecek malzeme çıkar ki ben bu yazıda yıllardır anlatılan Ümit Aktan yorumlarını yazmayacağım.

Cuma akşamı Ankaragücü maçı başladığında ben hala otobüsteydim. Evde Lig TV varken böylesi önemli bir maçtan daha fazla mahrum kalmak istemediğimden, eve daha çabuk gidebilmek otobüsten inip bindiğim takside radyoyu açtırdım ve en son ne zaman dinlediğimi hatırlamadığım o muhteşem sesle irkildim. Pür dikkat maçı dinleyip efsanenin yeni bombasını merakla beklerken çok gecikmeden kendisi Ankaragücü oyuncusu Jaba için "çimlerden 1 karış yüksek" diyip merakımı giderdi. Ben yüzümde tebessümle Ümit Aktan'ın eski yorumlarını düşünürken önce Tayfun'un golü, sonrasında taksicinin kahkası geldi. Kimbilir o arada benim kaçırdığım neler söylemişti Ümit Aktan.

Sen yaşadıkça radyolardan uzak kalma emi.

Hiç yorum yok: