17 Nisan 2009 Cuma

Mazhar Abi'den 28. Hafta Öğüdü


Dünya (!) derbisindeki meydan muharebesi, cezalar, özürler, Sivas deplasmanında kalacak yer polemiği, Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final maçları, Chelsea-Liverpool, iş yoğunluğu, koşuşturmaca derken haftayı bitirdik.

Ligin 28. haftasının açılış maçında Gençlerbirliği'ni ağırlıyoruz Avni Aker'de. Ağırlama konusunda bizim kadar cömert bir takım daha yoktur şu ligde. Nerden çıkardın derseniz, açıp fikstürü, oynanmış maçları baktım. En son Ankaragücü'nü yenmişiz Trabzonda. Sonrasında oynadığımız Denizli-Konya-Galatasaray-İBB maçlarından 2 puan çıkartabilmişiz. En son yine bir başkent takımını yenmiş olmamız, bu sezon Ankara takımlarıyla oynanan 7 maçtan 21 puan çıkarmış olmamız geliyor aklıma sonra.

Derken bilgisayarda Mazhar Alanson'un Cem Yılmaz'la oynadığı filmde söylediği şarkı çalmaya başlıyor. "Benim hala umudum var, isyan etsem de istediğim kadar" cümlesiyle giriş yaptığında tebessüm beliriyor yüzümde.

Bakıyorum fikstüre, lider Sivas deplasmanda düşme hattındaki Konya ile oynuyor. Konya geçen hafta düşme potasındaki rakibi Gençlerbirliği'ne yenilmiş, bu hafta da diğer rakipleri Denizli en altın bir üstündeki Kocaeli'yle, Ankaragücü para sıkıntısı çeken Eskişehirle oynuyor. Kazanamasa da puan almak zorunda Konya yani. Hafta başında bir yöneticisinin Giray Bulak hakkında söylediklerini de hatırlayınca, Konya bu maçtan kesin puan çıkartır diyorum. E Sivasla arada 6 puan fark var, haftaya da bizimle oynuyor. Yani bu haftaki olası puan kaybında (hatta mağlubiyette) Sivas deplasmanından alacağımı 3 puan bizi farklı yerlere götürüyor.

Beşiktaş da eski hocası Ertuğrul'un çalıştırdığı, hasmı Bursaspor'la oynuyor. Ortam taraftar bazında baya gergin. Ki onlar da haftaya büyüklerin belalısı Eskişehir'e yol alacaklar. İçerdeki Fenerbahçe ve Galatasaray maçlarını saymıyorum bile. Demek ki önümüzdeki haftalarda puan kaybetmeleri beklenebilir.

Bizim puan kaybına uğramamız da olabilir tabii ki, ama tüm bunları düşününce, Cale'nin hafta başında söylediklerini de hatırlayınca, daha çok inanmak lazım diyorum.

Biraz daha açıyorum müziğin sesini. Mazhar Abi sanki bana sesleniyor "benim hala umudum var" derken. Kırma ümidini, daha herşey bitmedi. "Eskişehir maçında tur atarız" sözümü de hatırlıyorum tekrar. Saate bakıyorum, mesai bitmiş. Acele etmek lazım. Malum İstanbul'un Cuma trafiği. Körpü geçilecek, Anadolu yakasına gidilip maç izlenecek.

Benim hala umudum var...

.............................

Trabzonspor muhtemel 11'i;

Tony-Serkan-Egemen-Song-Cale-Hüseyin-Selçuk-Colman-Yattara-Alanzinho-Gökhan Ünal

1 yorum:

muktedir dedi ki...

Rahat ol dostum,bizim 7 maçta 1 puan aldığımız günler bile şampiyonluk şarkılarına gırtlak patlatmışlığımız var.Ol(a)madık mı?Koy gitsin,bu sevgi içimize nakşetmiş gerisi yalan.