25 Şubat 2009 Çarşamba

İşte Budur

Uzun zamandır başta PAF Takım olmak üzre alt yapıdaki oyunculara psikolojik destek verilmesi, kişisel gelişimleriyle ilgili rehberlik yapılması gerektiğini savunuyordum her aklı başında Trabzonsporlu gibi.

Nihayet ilgililer bu konuda bir çalışma yapmak için ilk adımı atmışlar. Ben bu operasyonun kulüp içinde istihdam edilecek görevliler tarafından yapılmasının daha doğru olacağını düşünüyordum ama şimdilik KTU'den bu konuda destek alınması da iyi bir hamledir. Düşünenin, hayata geçirenin aklına sağlık.
İlgili haber ;
"Yönetim kurulumuzla Karadeniz Teknik Üniversitesi arasında yapılan görüşmeler sonunda Gençlik Geliştirme Merkezimizde yer alan sporculara yönelik Profesyonel Psikolojik Eğitim verilmesi konusunda görüş birliğine varıldı. Söz konusu projenin geniş bir zamana yayılarak hayata geçirilmesi planlandı.

KTÜ Rektörü İbrahim Özen’in katkılarıyla gerçekleştirilecek çalışmada Yrd. Doç. Dr. Mustafa Şahin, Yrd. Doç. Dr. Hikmet Yazıcı, Psikolog Serra Görgün ve Uzm. Psk. Dan. Serpil Reisoğlu görev alacak."

Hiç yorum yok: