10 Nisan 2009 Cuma

Karadenizspor'daki Potansiyeller #1

Hep A Takım-Paf Takım yazmaktan, pilot takım Karadenizspor'u ve futbolcularını gözden kaçırdığımı farkettim. Bundan sonra vakit buldukça hem gözlemlerimden hem de haber kaynaklarımdan edindiğim bilgilere göre pilot takım Karadenizspor'dan Trabzonspor'a çıkabilme potansiyeli olan futbolcular hakkında yazmaya çalışacağım. İlk sırada, futbola Boztepespor'da başlayıp 1 yıl sonra Trabzonspor alt yapısına geçen, alt yapıda tüm kategorilerde oynayıp Paf takım kaptanlığı da yapan 87 doğumlu stoper Erhan Kurt var.

İlk yıllarda forvet oynamış Erhan, daha sonra önlibero mevkisine kaydırılmış ve Paf takıma çıktıktan sonra da stoper oynamaya başlamış. Fiziği, hava toplarına olan hakimiyeti en büyük özelliği. Zor durumlarda riske girmeden topu tehlike sınırları dışına çıkartması da diğer iyi yönü. Sarı fare Johan Cruyff'un "Futbol basit bir oyundur, önemli olan bu oyunu basit oynamaktır" sözünü düstur edinmiştir bir anlamda.

Bu sezon takımının oynadığı 31 maçın 29'unda forma giyerek ne derece istikrarlı olduğunu belli ediyor. Bu rakam, stoper oynayan bir oyuncu için çok iyi bir oran. Gerçi Erhan'ın için bu kadar çok maç yapmak çok normal, geçen yıl da ilk kez oynadığı TFF 2. Lig'de 26 maç oynamıştı, Paf takımda da yine maçların büyük çoğunluğunda takımdaki yerini almıştı.

Hem benim tanıdığım kadarıyla, hem de O'nu takip edenlerin söylediği kadarıyla kişilik olarak da futbolcu topluluğu içinde pek rastlanmayacak kalitede bir insan Erhan Kurt. Ha bir de, maçları kale arkasında Çılgınlar'la izleyecek kadar da yürekten Trabzonsporlu, tribüncü birisi.

Paf takımda oynarken dönemin A Takım teknik direktörü gereken ilgi ve alakayı gösterseydi şu anda çoktan Trabzonspor forması giyiyor olacaktı. Bu sebeple ben kendi adıma Ziya Doğan'ın kulaklarını çokça çınlatıyorum. Umuyorum ki şimdiki teknik kadro pilot takımı yeterince takip ediyor, umuyorum ki Erhan Kurt yeni sezonda A Takım forması giyecek.

Ps: Herşeyin iyi güzel de keşke şu ördekli pozu vermeseydin be Erhan :)
Erhan'ın takımın sitesine verdiği röportaj için;
http://www.trabzonkaradenizspor.com.tr/default.asp?Sayfa=HaberDetay&IND=112

3 yorum:

papaz dedi ki...

hocam bir başka Trabzonlu'nun blog yazması çok sevindirdi beni, ilgiyle takip ediyorum, güzel yazılarının devamını dilerim

muktedir dedi ki...

Erhan'ı insan yolda görse futbolcu der.. Artık bu çocukların inançlı azimli kararlı futbollarına ihtiyacımız var takım olarak.. En kısa zamanda bordo-mavi formanın armasını öperken görmek dileğiyle..

ts_fan dedi ki...

Karadenizspor'u bu sene takip ettiğim 8-10 maçta hep gözüme çarpan bir isim var, Kırıkkale-Keskinli İsmail Özeren. CB, LB, DMD, AMD pozisyonlarının tamamını iyi oynayabilen, üstün fiziği olan bu oyuncumuzun da Trabzonspor'da değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.