18 Şubat 2009 Çarşamba

Milan Sana Ne Oldu?

İşimle alakalı birşeyler araştırmak için Porto'nun internet sitesinde gezinirken, Trabzonspor forması giymiş 2 Sırp'tan takıma en çok fayda sağlamış olanı acaba şimdi ne yapıyor, kaç maç oynadı bu sezon, kaç golü var merak ettim.

Bizde oynadığı dönemde performansı hep üst düzeydeydi. Daha Trabzonspor'daki yarım sezonunu tamamladığında, Ziya Doğan'ın bunu inkar etmesine rağmen, Chelsea başta olmak üzere Avrupa'nın önde gelen kulüplerinin transfer teklifi vardı kendisine. O dönemki yönetim kurulu, daha sonra Porto'dan aldığı rakamın daha yükseğini reddetmesiyle 1 sene daha Trabzonspor forması giydi.

Musampa'lı, Marcelinho'lu, Ersen Martin'li,Fatih Tekke'siz kadroda istikrarlı bir şekilde oynamasına rağmen Ziya'nın övgüsüne mazhar olamamış bir futbolcuydu. Devre arası kampına Musampa 4 gün, Yattara 1 hafta geç katılırken, ilk yarıda neredeyse tüm maçlarda forma giyen Milan'a 2 gün ekstra izin O'na çok görülmüştü. O devre arası kampının dönüşünde havaalanında karşılaştığımızda bana 2 saatte anlattıkları, Ziya Doğan ve Fatih Akyel'e olan nefretimi tavan yaptırmıştı.

Porto'nun internet sitesindeki bilgilere göre 2008-2009 sezonunda hiç forma giymemiş kendisi. Büyük umutlarla Porto'ya giderken, Porto sonrası İngiltere yolcusudur diye düşünürken, koca devrede tek maç oynamayan Milan'la karşılaşmak şaşırttı beni. Porto'da ne oldu, gerçekten performansı mı kötü, neden bu hale geldi merak ettim. Belki de Ziya Doğan'ın haklı olabilme ihtimali korkuttu beni.

Sahi Milan, sana ne oldu da bu hale geldin?

Hiç yorum yok: