29 Ocak 2009 Perşembe

Yattara Oynasaydı


Geçen hafta yazdığım maç yazısında Fenerbahçe maçını kazanacağımızı öngörüp "Bence Devam" demiştim. Belki maçı kazanamadık, ancak takımın verdiği görüntü şampiyonluk yarışını sonuna kadar devam ettireceğini gösterdi.

10 yıldır Kadıköy’de yenemediğimiz Fenerbahçe’ye karşı, sanırım bahsi geçen 10 yılda hiç bu kadar diri, dik ve sağlam oynamamıştık. Kaçan 3 puanın müsebbibi olarak Umut-Gökhan ikilisi gösterilse de ben takımın galip gelememesini Yattara’nın oynamamasına bağlıyorum. Başlığa ve bundan önceki cümleye bakıp “maçı nasıl izledin, adam ilk on birde başladı” diyecek olanlar varsa onların kulaklarını çınlatıyorum. Yattara tabii ki maça ilk onbirde başlayıp 90 dakika Saracoğlu’nun çimleri üstünde kalmıştır. Ancak bana göre maç boyunca Carlos’la yaptığı birkaç ufak çaplı mücadele dışında oyuna hiçbir katkı sağlamamıştır. Ne topa girmiş, ne mücadele etmiş ne de takıma katkısı olmuştur. Art niyetli değilim, Yattara’nın bu maçta verimli olamamasını bile isteyerek yapılmış bir hareket olarak algılamıyorum. Bazen futbolcu gününde olmayabilir ki geçen yıl Kadıköy‘de oynanan maçı hatırlayınca bunu daha iyi anlayabiliyorum. Sadece “keşke” bildiğimiz Yattara’nın %40’ını bize gösterebilseydi, Pazar günü sahadan galip çıkardık diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: